Opdrachtgever:
DPG Media
Productienaam:
Dé Winterfair
Locatie:
Brabanthallen, Den Bosch
Foto’s:
Joost van Beusekom
Bezoekers:
65.000+
Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat: bezoekers hoefden zich geen moment te vervelen bij Dé Winterfair. De eerste dag werd spectaculair geopend met de illusies van Hans Klok en toen kon het gezelligste winterfeest van Nederland echt beginnen. Optredens van Wolter Kroes, Berget Lewis en Danny Froger konden niet missen en ook de JOE Singalong was een succes. Tussendoor kon even op adem worden gekomen bij de keynotes van verschillende auteurs, koks en groenexperts en bij de vele creatieve workshops.
In één van Nederlands grootste eventlocaties, de Brabanthallen, barstte het van de schattige, knusse kraampjes. In de 55.000 m2 tellende zalen bevonden zich honderden stands vol met woonaccessoires, lekkernijen, hebbedingetjes, hobby- en craftartikelen, cadeautjes en de nieuwste producten. Ideaal voor de kerstinkopen of gewoon om inspiratie op te doen voor het feestseizoen.
Naast de audiovisuele techniek bij het hoofdpodium en de kleinere podia voor de keynotes en interviews verzagen we ook de honderden stands van sfeerverlichting. Zo zorgden we echt voor een totaaloplossing waar we op detailniveau nog flexibel waren en aanpassingen konden doen. Sommigen stands behoefden bijvoorbeeld nog een TV of extra licht of geluid. De combinatie van entertainment zorgde voor een divers programma en de buitenkans om als techniekpartner op verschillende plekken hoogtepunten te creëren.