Dé Winterfair | 65.000+ bezoekers

Een magische start van de feestdagen

Dé Winterfair, voorheen bekend als Margriet Winterfair, is een jaarlijks publieksevenement georganiseerd door het tijdschrift Margriet. Een week lang staat het winterfeest in het teken van shoppen, modeshows, workshops, liveoptredens, sprekers, proeverijen en veel meer.

Opdrachtgever:
DPG Media

Productienaam:
Dé Winterfair

Locatie:
Brabanthallen, Den Bosch

Foto’s:
Joost van Beusekom

Bezoekers:
65.000+

AAN ENTERTAINMENT GEEN GEBREK

Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat: bezoekers hoefden zich geen moment te vervelen bij Dé Winterfair. De eerste dag werd spectaculair geopend met de illusies van Hans Klok en toen kon het gezelligste winterfeest van Nederland echt beginnen. Optredens van Wolter Kroes, Berget Lewis en Danny Froger konden niet missen en ook de JOE Singalong was een succes. Tussendoor kon even op adem worden gekomen bij de keynotes van verschillende auteurs, koks en groenexperts en bij de vele creatieve workshops.

INSPIRATIE VOOR DE FEESTDAGEN

In één van Nederlands grootste eventlocaties, de Brabanthallen, barstte het van de schattige, knusse kraampjes. In de 55.000 m2 tellende zalen bevonden zich honderden stands vol met woonaccessoires, lekkernijen, hebbedingetjes, hobby- en craftartikelen, cadeautjes en de nieuwste producten. Ideaal voor de kerstinkopen of gewoon om inspiratie op te doen voor het feestseizoen.

HET TECHNISCHE PLAATJE

Naast de audiovisuele techniek bij het hoofdpodium en de kleinere podia voor de keynotes en interviews verzagen we ook de honderden stands van sfeerverlichting. Zo zorgden we echt voor een totaaloplossing waar we op detailniveau nog flexibel waren en aanpassingen konden doen. Sommigen stands behoefden bijvoorbeeld nog een TV of extra licht of geluid. De combinatie van entertainment zorgde voor een divers programma en de buitenkans om als techniekpartner op verschillende plekken hoogtepunten te creëren.