Opdrachtgever:
Stichting Dutch Design Foundation
Productienaam:
Dutch Design Week
Locatie:
Verspreid door heel Eindhoven
Bezoekers:
350.000+
Sinds de oprichting in 2002 is Hoevenaars nauw betrokken bij dit project. Hierdoor zijn we meegegroeid met het evenement en kennen we elkaar door en door. We voelen en vullen we elkaar goed aan, waardoor we de bezoeker de optimale Dutch Design Week beleving kunnen geven, jaar in jaar uit. Niet enkel op de publiekstoegankelijke locaties, maar ook in de VIP- & Pressroom.
Voor sommige events is enkel een materiaallijst niet voldoende. Het concept vooraf visualiseren kan dan een uitkomst bieden. Hierdoor wordt de opstelling, hoeveelheid licht en uitstraling inzichtelijk en krijg je er direct het juiste gevoel bij. Op deze manier kunnen wij ons advies kracht bijzetten en merkt de klant het verschil tussen verschillende opties. Bij deze productie hebben wij dan ook vooraf het Beursgebouw volledig gevisualiseerd.
Ruim 350.000 bezoekers konden ook deze editie weer genieten van de Dutch Design Week. Het kenmerkende gevoel en de bijbehorende sfeer waren ook dit jaar weer voelbaar. Donkere ruimtes met enkel verlichting op het onderwerp. Hierdoor wanen de bezoekers zich anoniem en kunnen zij volledig opgaan in ontwerpen van de toekomst.